Alla inlägg under februari 2013

Av Jonna Johansson - 10 februari 2013 10:29

Hej alla underbara som läser min blogg, jag vaknade för en halvtimme sen så jag satte på mig myskläder och nu sitter jag och ser på tv men idag ska jag spela innebandy match och träffa en kompis och plugga lite tror jag har so prov nästa vecka..
Men pusshej

?

Av Jonna Johansson - 9 februari 2013 23:07

Tjaaaa!
Idag har jag varit med familjen på stan och så rätt mysigt har varit vid frisören för jag behövde verkligen klippa mina toppar så jag gjorde det, sen när jag kom hem så tog jag ett varmt bad med ljus och massa sjukt mysigt, sen efter satt jag på mig kläder och åt mat sen cyklade jag till Emma och Felicia det var nice sen dansade vi lite å så sen drog jag hem och nu sitter jag och ser reprisen av gay galan, jag såg melodifestivalen också Anton Ewald är så snygg, men bloggar mer imorgon pusshej!

Av Jonna Johansson - 9 februari 2013 23:01

Hej!
Jag heter Jonna Johansson och jag bor på Gotland med min mamma pappa och min katt, mina fritidsintressen är fotboll,innebandy,handboll och va med mina underbara vänner jag är 13 och på min blogg kommer jag skriva allt mellan himmel och jord.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards